måndag 23 december 2013

Lista på det jag hunnit med + GOD JUL!

För att förenkla resumén av den senaste veckan, gör jag en lista:

- Träffade F efter sist jag skrev, och hade sång innan. Kul att se hur man utvecklas! Jag F hade en väldigt fin helg.
- På måndagen var det dags för konsert. Vi samlades i musikrummet klockan två och repeterade, sedan var det en lång nervös väntan. En kvart innan det började dök mamma och F upp, så fint att de ville komma och lyssna. Konserten började med mig, solo, nervöst. Men det gick bra! Och vi i musikgruppen gjorde också riktigt bra ifrån oss, nöjd som bara den! Efteråt blev det julmat (glutenintoleranta jag kunde bara äta julgröt, men men) och prat vid matbordet. Runt sju drog vi oss hemåt, jag, mamma och F. F och jag fick då ett fint dygn ihop <3
- Träffade min vän F i Stockholm på onsdagen, i hennes lägenhet. Vi drack glögg, åt middag, pratade och bytte julklappar. Fick fina hudvårdsprodukter hon tillverkat själv, tack vännen! <3 Var en trevlig dag.
- Hunnit med de flesta julklapparna, de är inslagna och klara. Bara två-tre stycken till ska ordnas färdigt, idag!
- Fint dygn med F från fredagen till lördagen, många underbara samtal och gos. <3
- Fest hos J på lördagen, träffade M3 lite innan för att äta middag och prata, sen begav vi oss till J. Trevlig och rolig kväll, en del alkohol, snittar, mycket prat! Dock var både J och M3 sjuka mot kvällen, stackarna. Tack för kvällen fina ni! <3
- Pysslat med healing!
- 5 månader sedan L gick över till andra sidan. Saknar dig tjejen <3

Har mått bra för det mesta, förutom några dagars dippar. Men för det mesta väldigt bra!

Och idag ska det sista i julklappsväg fixas, + skriva på föreläsningarna i vår. Kommer bli en lugn dag. Imorgon kommer F tidigt på morgonen för att fira jul med oss, så mysigt! Vi stannar hemma lite längre i år, kikar på Kalle och så, innan vi åker till farmor och farfar för julmiddag och julklappsöppning som vanligt. Kommer nog bli en superfin dag.

Skriver mer när allt juligt är klart!

-----------------------------------------------

God jul fina ni! Hoppas ni alla får ett riktigt trevligt julfirande <3

Bild från förra julen, såg lite annorlunda ut då. Lite festlig julsminkning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar