fredag 29 november 2013

På språng till Stockholm!

Ett nytt på språng-inlägg. Hinner inte skriva så mycket då jag strax ska till Stockholm för att delta i en BDD-träff ett forum anordnar (BDD = dysmorfofobi, det jag hade tidigare), ska bli superroligt att få träffa dem!

I veckan har jag hunnit bli frisk, skriva massor, kika lite på film och igår var jag i Uppsala. Först för att träffa F på teamet, och sedan för att träffa min älskade pojkvän för första gången på mer än en vecka (!!), snacka om ett väldigt kärt återseende med massor av gos, kyssar och prat <3 Hur mysigt som helst. Kom hem idag efter att jag haft sång och samtal med K, och har hunnit vila lite hemma, duschat, packat och ska strax äta middag.

Sen blir det avgång! Fullt upp sedan i helgen med att käraste F kommer hit, och sedan kommer M3 på söndag. Men på måndag får jag försöka skriva igen!

Ha det bäst <3 Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar