onsdag 14 augusti 2013

Snart bär det av till Austria!

Hej hopp!

Om 9 och en halv timme (mitt i natten, ungefär) ska jag upp, förbereda packning och mig, och sedan åka till Arlanda! Där skall F och A mötas upp, och så skall det checkas in och klivas på planet.

Ungefär tre timmar senare är vi i Österrike!

Kommer bli väldigt roligt och skönt att komma iväg, spendera tid med gänget och hitta på skoj. Uppleva Österrike en vecka, inte illa! Ååh, längtar!!

Kommer uppdatera när jag kommit tillbaka, och berättar självklart om veckan där.





Sedan jag skrev sist har jag mest packat och förberett. Svängde in till Uppsala några timmar också i måndags, för musikgrupp. Härligt att träffa A, M och musik-D och sjunga lite! Sång behövs, det helar.

Nu ska jag strax äta, fixa klart resten och somna tidigt (försöka i alla fall).

Ha det bäst i Sverige, så hörs vi nästa onsdag!

Kärlek och resfeber, Ysme

Om ett par dagar har det gått en månad sedan du försvann, älskade vän. Tänker på dig, saknar dig <3

1 kommentar:

  1. oj vad jag blir avundsjuk!
    hoppas du får en underbar resa.

    massa kramar

    SvaraRadera