torsdag 11 juli 2013

Snabbt inlägg innan avgång!

Halloj!

Har haft rätt fullt upp i veckan och inte hunnit skriva och ska nu iväg till finaste A för sleepover, så det får bli ett litet kortis-inlägg innan jag åker!

I tisdags blev det överraskningsmiddag för farmor och farfar, som varit gifta i 50 år. Inte illa! Supertrevligt att träffa alla, jag fick uppgift som barnvakt till min snart 5-åriga kusin.

Igår hade jag samtal med K, sedan mötte jag upp käraste F i stan och tog en promenad hem till honom. Mycket mysig dag! Önskar jag kunnat stanna längre. Tack älskade F för en underbar onsdagseftermiddag!! <3

Ja... det var väl ungefär det jag hann skriva. Kämpar för fullt med tvången och har gjort en del framsteg, känns så skönt om jag kan bli kvitt det värsta en gång för alla. Har skrivit en del 2 på temat om OCD, mobbing och skolbarn, får lämna ut den på bloggen så fort jag hinner.

Nu ska jag iväg! Ska bli otroligt roligt att få ha skratt- och pratkväll med A igen, har längtat efter det.

Ni får ha det bäst, det ska jag ha!

Kärlek, Yasmine


Ps. insåg nyss att det verkligen inte blir bättre med ångestladdade tankar av att analysera, testade att ignorera den dömande rösten så gott jag kunde och lät ångesten få försvinna av sig själv, sen kunde jag tänka mycket mer klart och insåg att de tvivlande och ångestladdade tankarna inte var befogade! Man lär sig så länge man lever, och det kommer nog kunna få mig att lättare låta bli att analysera. Det blir inte bättre i längden, och faktiskt inte bättre för stunden heller. Det känns ovant, men den känslan får jag stå ut med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar